Een sportieve school...

In samenwerking met de Gemeentelijke Sportdienst van Temse organiseert de Stichting Vlaamse Schoolsport heel wat toffe activiteiten, waaraan wij enthousiast deelnemen: Kronkeldidoe (1L), Dansinstuif (1L + 2L), Spelcarrousel (2L + 3L), Handbaltornooi (3L + 4L), Badmintoninstuif (3L + 4L), Al met de bal (4L), American Games (5L), Netbaltornooi (5L + 6L), en Veldloop en sportklassen voor alle leerlingen.

Sportieve prestaties waar we trots op zijn?
... Onze eigen "handbal- en netbalkampioenen" halen elk jaar de finale van het Handbal- en Netbaltornooi.
... Voor de Vlaamse Veldloopweek wordt elk jaar opnieuw flink getraind, en onze leerlingen keren dan ook nooit terug zonder brons, zilver of goud.
... Onze enthousiaste deelname aan de schoolsport-activiteiten van SVS levert ons elk jaar de titel "SVS Sportlaureaat" op.

Kortom, we zijn er trots op een sportieve school te zijn!